fbpx
2712957-image-850×400-crop

Romatoid artritte hastalarının yememesi gereken besinler nelerdir?

Romatoid artrit eklemlerde ağrılar, şişlikler, yanma şikayetleri ile karakterize otoimmun bir rahatsızlıktır. Otoimmun rahatsızlıkların çıkış noktası genellikle bağırsaklardır. Çünkü bağırsaklardaki geçirgenliklerle birlikte otoimmun rahatsızlıkların atakları artar. Bağırsaklara zarar veren ve bağırsaklardaki bozulmaları artıran belli gıdalar vardır.

(daha&helliip;)
Devamı...

Fazla kilolular ve obezlerde artan sağlık riskleri nelerdir?

Fazla kilolular ve obezlerde öncelikle kiloya bağlı olarak eklem sorunları başlayabilir. Birinci risk budur. Çünkü bizim eklemlerimiz belli bir kiloya uygundur. Kilo arttıkça dizlerden tutun da ana eklemlere binen yük artar. Bu önemli bir sorundur. Bunun haricinde metabolik olarak baktığımızda fazla kilonun ana nedeni depolanan trigliseritler,

(daha&helliip;)
Devamı...

Ani kilo alma nedenleri nelerdir?

Hep ani zayıflamayı konuşuruz genelde. Aniden zayıfladım, kilo verdim, kötü bir hastalık var mıdır? Bunun gibi sorular sorarız. Aslında ani kilo alma da problemli bir durumdur. Özellikle hormonel problemleri varsa.

(daha&helliip;)
Devamı...

Granola sağlıklı bir yiyecek midir?

Granola içinde yulaf ezmesi, fındık, ceviz, badem gibi yağlı tohumların bulunduğu, ayrıca kurutulmuş meyvelerin ilave edildiği bir kahvaltılıktır. Piyasada çok fazla granola çeşidi bulunuyor. Bunların içinde tat vermek amacıyla tatlandırıcılar, gıda katkı maddeleri ya da şuruplar ekleniyor.

(daha&helliip;)
Devamı...

Biorezonans ile zayıflama nasıl yapılır?

Zayıflama tedavisi için birçok etkenin aynı anda çözümlenmesi gerekir. Çünkü kilo almanın nedeni bir tane olmayabilir, birçok neden bir araya geldiğinde zaten bu kilo alma sorununu yaşarız. Örneğin hormonların dengesizleşmesi, bozulması, hatalı çalışması bir sorundur.

(daha&helliip;)
Devamı...

İnsülin direncini dengeleyen besinler nelerdir?

İnsülin direncini desteklemek için öncelikle şeker ve şeker içerikli gıdalardan uzak durmamız gerekiyor. Bunlar şeker, çikolata, kraker gibi paketli ürünler. Bunlara diyetimizde kesinlikle yer vermememiz gerekiyor. Tükettiğimiz karbonhidrat grubu insülin direncinde oldukça önemlidir.

(daha&helliip;)
Devamı...

İştahı baskılamanın yolları nelerdir?

İştah kontrolünün en önemli yollarından biri de yeterli ve dengeli bir beslenme planı yapmaktır. Öncelikle gerekli makro besin öğelerini dengeli bir biçimde diyetimize yerleştirmemiz gerekir. Karbonhidrat, protein ve yağ dengesini sağlamak bu konuda çok önemlidir.

(daha&helliip;)
Devamı...